عزم جدی سازمان بورس برای حل مشکلات صنایع بورسی

عزم جدی سازمان بورس برای حل مشکلات صنایع بورسی

بورستهران - ایرنا - مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار ایجاد میز صنایع را گامی مهم برای رفع مسایل و مشکلات پیش‌روی صنایع بورسی دانست و تاکید کرد: عزم سازمان بورس برای حل مشکلات صنایع جدی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری بازارسرمایه ایران، «محسن انصاری مهیاری» با اشاره به برگزاری میز صنعت در روز گذشته افزود: بازارسرمایه دارای صنایع مختلفی است که هر یک از این صنایع در راستای تامین مواد اولیه، تولید و یا فروش محصولات خود همواره با چالش های متعددی رو به رو هستند. بنابراین برای رفع مشکلات و چالش های پیش روی صنایع فعال در بازارسرمایه، «میز صنعت» در سازمان بورس راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته نخستین میز صنعت سازمان بورس با حضور مدیران شرکت های پالایشگاهی در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد، اظهار داشت: موضوع گزارشگری شفاف و همچنین پروژه های صنعت پالایشی از اصلی‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انصاری خاطرنشان کرد: در این نشست دغدغه های شرکت‌های پالایشی مطرح شد و به طور قطع سازمان بورس با هدف پشتیبانی از تولید و صیانت از حقوق سهامداران از هیچ اقدامی برای رفع مشکلات صنعت پالایشگاهی دریغ نمی کند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عزم سازمان بورس برای حل مشکلات صنایع جدی است، تصریح کرد: برگزاری این جلسات ادامه دارد و محدود به یک یا چند صنعت نیست و میز همه صنایع تشکیل می شود تا از این طریق ضمن طرح و بررسی مسایل و چالش های همه صنایع بورسی با همکاری سازمان بورس راهکارهای عملیاتی برای بهبود فرآیندها تدوین شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد