جایگاه‌های عرضه سوخت بروزرسانی می‌شوند

جایگاه‌های عرضه سوخت بروزرسانی می‌شوند

ایلنا: مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اظهار داشت: در مطالعات اخیر شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و تست آزمایشگاهی فرایند انجام شد و بدنبال این هستیم با استفاده از...

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی اکبر نژادعلی در مراسم مبادله 5 تفاهم‌نامه بین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و شرکت‌های دانش بنیان با بیان اینکه از وظایف ذاتی شرکت تامین فرآورده از مبادی، ذخیره سازی در مخازن و توزیع به مشتریان عمده و جز است، اظهار داشت: فرایند توزیع 250 میلیون لیتر فراورده اصلی در حوزه های مختلف بر اساس زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در حال انجام است.

وی افزود: در راستای بهبود مستمر فرایند و تحقق شعار سال و فرمایش رهبری جهت شناسایی شرکت‌های دانش بنیان اقدام کردیم و باتوجه به شرایط موجود و اینکه کدام فرایند نیاز به بهبود داشته درصدد شناسایی شرکت‌های دانش بنیان برامدیم.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه هوشمندسازی جایگاه‌های سی ان جی با ناکامی مواجه شده و مغفول مانده بود، گفت: در مطالعات اخیر شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و تست آزمایشگاهی فرایند انجام شد و بدنبال این هستیم با استفاده از خدمات ویژه در 2 جایگاه به صورت پایلوت انجام شود و در نهایت در 4200 جایگاه و 2500 جایگاه سی ان جی پیاده سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکنولوژی سامانه های هوشمند سوخت از حمله دغدغه های ما بوده است، خاطرنشان کرد: در صدد برامدیم نسبت به ارتقای کیفی سامانه اقدام کنیم، مطالعات متعددی انجام شد تا تجهیزات تلمبه ها بومی سازی شود.

نژادعلی با بیان اینکه بهبود فرایند کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی در سامانه ها با کمک سامانه ها با کمک دانش بنیان ها در حال انجام است، گفت: بدنبال این هستیم که با استفاده از تکنولوژی جدید پروتکل و نرم افزارهای جانب را حذف کنیم و با تجهیزات کمی اهداف را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از نورافکن های کم مصرف جهت مدیریت مصرف و افزایش ایمنی پیمایش از دیگر پروژه های ما است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش بومی سازی ربات چند منظوره در محیط های غیر قابل دسترس را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و گفت: بدنبال انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش بنیان هستیم و در صددیم حمایت و مشوقهای لازم در رابطه با حضور سایر شرکت‌های دانش بنیان را هم داشته باشیم  و در راستای فرمایشات رهبری از این فرایندها بهره برداری کنیم و فرصتی برای بهبود کسب و کار ایجاد کنیم.

خبر در حال تکمیل می باشد...

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد