پیش‌بینی قیمت دلار امروز 13 اسفند 99

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 13 اسفند 99

دیروز دلار در بازار آزاد با قیمت 25 هزار و 50 تومان به فروش می‌رفت که 400 تومان کمتر از روز دوشنبه بود. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌های می‎‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز دلار در بازار آزاد با قیمت 25 هزار و 50 تومان به فروش می‌رفت که 400 تومان کمتر از روز دوشنبه بود. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌های می‎‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: با وجود افت روز سه‌شنبه باید به این نکته اشاره کرد که دلار در ابتدای اسفندماه در محدوده 24 هزار و 500 تومانی مورد حمایت سنگینی قرار گرفت. اسکناس آمریکایی در صورتی که مرز 25 هزار تومانی را از دست بدهد، برای شکست سطح 24 هزار و 500 تومانی دشواری‌های زیادی خواهد داشت.

برخی از معامله‌گران نیز عنوان می‌کردند، شایعاتی در بازار پیرامون تصویب لوایح مورد درخواست FATF توسط مجمع تشخیص مصلحت وجود داشت و این موضوع موجب شد که میزان فروش‌ها در بازار آزاد افزایش پیدا کند.

افت قیمت دلار در بازار آزاد در شرایطی رقم خورد که «والی ادیمو» گزینه پیشنهادی جو بایدن ريیس‌جمهور آمریکا برای احراز پست معاونت وزارت خزانه داری، در پاسخ به سوالات اعضای کمیته اقتصادی سنا، از تعهد برای جدیت در اجرای تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، خبر داد. به نظر می‌رسد، معامله‌گران در روز سه‌شنبه حداقل بیشتر از اخبار سیاسی به ورودی ارز به بازار دقت داشتند و افزایش میزان عرضه موجب شده بود که بر اساس اخبار سیاسی، موقعیت معاملاتی خود در بازار را تعیین نکنند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد