پیش‌بینی بورس فردا 25 اسفند 99 / صف‌های فروش جمع می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا 25 اسفند 99 / صف‌های فروش جمع می‌شود؟

دو روز است که معاملات بازار سهام رنگ و بوی حرکت به سمت تعادل گرفته است. اما سوال اینجاست که آیا این روند صعودی در چند روز باقیمانده سال هم ادامه‌ دارد و این صعود، مقدمه تعادل بورس در سال 1400 است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، انتظار می‌رفت بازار سهام قبل از اسفندماه متعادل شود و در این ماه روندی صعودی را تجربه کند اما این اتفاق نیفتاد و روند فرسایشی بورس تا این هفته ادامه یافت. اما از ابتدای هفته جاری شرایط بورس بهتر شده است.

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس این هفته گفت: به نظرم بورس کم کم دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند و نکته خوب معاملات این دو روز این است که فشار فروش‌ کم شده است.

این کارشناس در ادامه گفت: فارغ از اینکه بازار مثبت است یا منفی، بورس نیاز به حجم خوردن دارد و به نظرم، 80 تا 90 درصد سهم‌های بازار تا آخر هفته متعادل می‌شود و صف فروش آنها جمع می‌شود.

این کارشناس، بازار فردا را ادامه معاملات امروز دانست و گفت : بورس به سمت تعادل حرکت می‌کند و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

ارزش معاملات امروز 12800 میلیارد تومان همراه با معاملات اوراق دولت بود و حجم معاملات امروز بازار سهام 1٫580 میلیارد سهم بود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد