با چقدر پول در مرکز تهران می توان یک آپارتمان خرید؟ | جدول قیمت ها

با چقدر پول در مرکز تهران می توان یک آپارتمان خرید؟ | جدول قیمت ها

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های 100 متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای 100 متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر به دنبال خرید آپارتمان یا سرمایه‌گذاری در میدان‌ ولیعصر هستید، باید تمام شرایط این محل را در نظر داشته باشید. این محل بسیار پر رفت و آمد است. بنابراین سکونت در منطقه میدان‌ ولیعصر چالش‌های خاص خودش را دارد.

آپارتمانی 105 متری در میدان‌ولیعصر که 8 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خواب داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر 5 میلیارد و 250 میلیون تومان دارد. همینطور واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ 104 متر و 3 اتاق خواب درحالی که 16 سال از ساخت آن می‌گذرد، قیمتی معادل 4 میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی 97 متری در فاطمی که 30 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد، ارزشی معادل 4 میلیارد و 122 میلیون تومان دارد.

واحدی 100 متری در امیرآباد که 25 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد، قیمتی معادل 5 میلیارد و 400 میلیون تومان دارد.

بودجه لازم برای خرید آپارتمانی 95 متری در یوسف‌آباد که 9 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

اگر قصد خرید خانه در سهروردی را دارید، آپارتمانی نوساز با متراژ 96 متر و 2 اتاق خواب را می‌توانید با مبلغی معادل 5 میلیارد و 600 میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی 96 متری در بلوار کشاورز که نوساز باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد نیز به سرمایه‌ای معادل 5 میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد