سوپرایز ویژه برای عاشقان خودرو / این خودرو جذاب...

سوپرایز ویژه برای عاشقان خودرو / این خودرو جذاب...

ريیس واحد تایلند شرکت تویوتا اعلام کرد که شرکت ژاپنی قصد دارد تا سال 2025 پیش بروید و یک مدل پیکاپ الکتریکی باتری‌دار...

این اعلامیه تنها چند روز پس از آن منتشر شد که دولت تایلند اعلام کرد که خودروساز ژاپنی رقیب ایسوزو موتورز گفته است که باتری D-MAX پیکاپ خود را تا سال 2025 در تایلند تولید خواهد کرد. تایلند یک مرکز خودروسازی منطقه‌ای است که خودروهای پیکاپ در میان وسایل نقلیه تولید شده برای فروش داخلی و صادرات قرار دارند.

نوریاکی یاماشیتا از تویوتا تایلند در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک اظهار کرد که هایلوکس ممکن است تا پایان سال آینده آماده شود. او مشخص نکرد که این خودرو در کجا تولید خواهد شد. یاماشیتا گفت در تایلند، تویوتا انتظار دارد امسال 250 هزار دستگاه خودرو بفروشد.

استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی  در تایلند شتاب بیشتری به دست آورده است که توسط برندهای چینی مانند بی‌وای‌دی، شرکت چینی چانگان موتورز و گریت وال موتورز رهبری می‌شود که مجموعا 1.44 میلیارد دلار آمریکا را در تاسیسات جدید به دومین خودروی بزرگ آسیای جنوب شرقی اختصاص داده‌اند.

تایلند یک مرکز مونتاژ و صادرات خودرو در منطقه بوده است و برندهای ژاپنی مانند نیسان موتورز و هوندا موتورز بر آن تسلط دارند.

طبق گزارش رویترز، یاماشیتا گفت که تویوتا، رهبر بازار تایلند که یک سوم فروش را به خود اختصاص می‌دهد، ماه آینده 12 دستگاه پیکاپ هایلوکس باتری‌دار را برای آزمایش به عنوان حمل و نقل عمومی به شهر ساحلی توریستی پاتایا در شرق تایلند تحویل خواهد داد.

خودروی تویوتا یک خودروی مدل جدید است که توسط شرکت خودروسازی آمریکایی تویوتا تولید می‌شود. این خودرو در سال 2023 معرفی شد و با توجه به طراحی جدید، قدرت موتور و شاخص‌های قدرتمند دیگر، این خودرو در زمینه رقابت با دیگر موتور‌های برقی شرکت کننده است. تویوتا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان، در صنعت خودروسازی فعالیت می‌کند و خودروهای برقی موتور، خودروهای بنزینی و خودروهای برقی هیبریدی را تولید می‌کند. این شرکت در سال 1937 توسط کارل تسونها تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز با تولید خودروهای با کیفیت بالا، موفقیت بسیاری را برده است. خودروی تویوتا که در سال 2023 معرفی شد، با توجه به طراحی جدید، قدرت موتور و شاخص‌های قدرتمند دیگر، این خودرو در زمینه رقابت با دیگر موتور‌های برقی شرکت کننده است. این خودرو با توجه به نیازهای محلی و جهانی، به موتورهای برقی قدرتمند، کارایی بالا و امنیت رانندگی بالا تحویل می‌دهد. این خودرو به راهبردهای آینده‌ای مانند حمل و نقل آنلاین، موتور برقی هیبریدی و فراهم کردن سرویس‌های آموزشی و تعمیرات را پیش‌بینی می‌کند. خودروی تویوتا با توجه به طراحی جدید، قدرت موتور و شاخص‌های قدرتمند دیگر، این خودرو در زمینه رقابت با دیگر موتور‌های برقی شرکت کننده است. این خودرو با توجه به نیازهای محلی و جهانی، به موتورهای برقی قدرتمند، کارایی بالا و امنیت رانندگی بالا تحویل می‌دهد. این خودرو به راهبردهای آینده‌ای مانند حمل و نقل آنلاین، موتور برقی هیبریدی و فراهم کردن سرویس‌های آموزشی و تعمیرات را پیش‌بینی می‌کند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد