بیت کوین در این تاریخ 160 هزار دلار می شود

بیت کوین در این تاریخ 160 هزار دلار می شود

یک تحلیلگر معروف به نام Dave the Wave که در پلتفرم ایکس دارای 143 هزار دنبال‌کننده است، پیش‌بینی می‌کند که قیمت...

 Dave the Wave یک معامله‌گر مشهور که توانسته است چندین پیش‌بینی درست انجام دهد، از جمله پیش‌بینی از کاهش بازار در سال 2022، مدعی است که اگر ساختار فعلی بازار بیت کوین پایدار بماند، قیمت بیت کوین ممکن است در این دوره رشد به بیش از 160 هزار دلار ارتقا یابد.

قیمت بیت کوین روز گذشته و پس از 10 روز استراحت از سطح 70٬000 دلار خارج شد و به 71٬150 دلار رسید. این رالی صعودی باعث لیکویید شدن انبوهی از پوزیشن‌های معاملاتی نشد که نشان می‌دهد معامله‌گران زیادی در بازار از پوزیشن‌های اهرمی شورت استفاده نمی‌کنند. همچنین، شرکت 10x Research می‌گوید بیت کوین پس از خروج از الگوی تثبیت قیمت خود به سمت بالا، می‌تواند به 83٬000 دلار برسد.

ارزهای دیجیتال آخرین هفته ماه مارس را با یک رالی قوی آغاز و ضررهای اخیر خود را جبران کردند؛ چرا که بیت کوین بار دیگر بالاتر از ATH خود در سال 2021 معامله شد.

روز دوشنبه در ساعات معاملاتی ایالات متحده، BTC از 70٬000 دلار گذشت و برای اولین بار در 10 روز گذشته با عبور از این سطح در 24 ساعت گذشته بیش از 7٪ افزایش یافت. اتر (ETH) در مدت مشابه 6٪ افزایش داشت، در حالی که توکن‌های سولانا و آوالانچ بیش از 10٪ رشد داشتند.

این رالی صعودی تقریبا به تمام دارایی‌های دیجیتالی گسترش یافت و تقریبا کل بازار را سبزپوش کرد.

گزارش شرکت 10X؛ هدف 83٬000 دلاری برای بیت کوین

صعود روز دوشنبه نشان‌دهنده پایان احتمالی اصلاحات اخیر برای بازارهای کریپتو بود که شاهد کاهش قیمت BTC در هفته گذشته از بالای 73٬000 دلار به زیر 61٬000 دلار بودیم. یکی از دلایل اصلی این ریزش قیمت، کاهش جریان ورود سرمایه به ETF‌های جدید بیت‌کوین و افزایش فروش صندوق GBTC Grayscale بود. چرا که ETFهای اسپات بیت کوین اولین هفته خروج خالص خود را از 18 مارس تا 22 مارس تجربه کردند و در مجموع 888 میلیون دلار از آن‌ها خارج شد که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی از ورودی 2.57 میلیارد دلاری هفته قبل از آن است.

شرکت تحلیلی 10x Research در گزارشی روز دوشنبه اعلام کرد که بیت کوین پس از عبور از الگوی تثبیت خود می‌تواند سقف‌های تاریخی جدیدی را هدف قرار دهد. این گزارش می‌گوید بر اساس شکل‌گیری یک الگوی مثلث متقارن، شکست این الگو می‌تواند منجر به افزایش 15٬000 تا 20٬000 دلاری برای حرکت بعدی بیت‌کوین از حدود سطح 63٬000 دلار شود. بر این اساس بیت کوین می‌تواند به 83٬000 دلار برسد.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، بنیانگذار 10x، در این باره گفت:

سطح مهمی که روز گذشته بیت کوین از آن عبور کرد، بالاترین سقف تاریخی سال 2021 بود. با توجه به زمانی که سقف چرخه قبلی یک بار دیگر مورد آزمایش قرار گرفته و شکسته شده است، BTC تمایل به افزایش قابل توجهی دارد.

در این گزارش آمده است که این روند صعودی توسط چندین بانک مرکزی که به سمت مواضع کاهش نرخ بهره متمایل شده‌اند، حمایت می‌شود که باید به نفع بیت کوین باشد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد